hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 30 september 2013

Fietsenchaos bij het station

Vrijdagochtend nam ik de trein. Ik ging, weinig tijd, met de fiets naar het station en zette deze in de 'fietsenflat'. Plek zat. Toen ik 's avonds terugkwam bleek die hele flat propvol te zijn, met fietsen kris kras op de paden, aan de reling vastgeklonken, zelfs op het handige gootje waarop je de fiets naar boven en beneden kunt nemen. Zondag ging ik weer naar Raalte. Als gewaarschuwd man ging ik lopen. Heb deze impressie gemaakt:


Naast de fietsenchaos is een ruime parkeerplaats die in het weekend bijna leeg is.



Er moet een oplossing mogelijk zijn. Ik kan er zo een, twee, drie niet een bedenken, maar die moet er zijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En door de week staan daar ook geen auto's...

Groninganus zei

Het was inderdaad extreem, zondag. Vanmiddag om 2 uur was een ploeg toezieners langs het spoor bezig met het bevestigen van waarschuwingslabels aan de daar geparkeerde fietsen. Beetje de softe aanpak, terwijl er bordjes genoeg zijn die zeggen dat je fiets weggehaald kan worden als hij daar staat.